dinsdag 9 oktober 2012

Wat kun je maken in een avond? .... What can you make in one evening?

Nou in een avondje kun je bijvoorbeeld zo'n schattig borduurtje maken.

Ik heb er eentje gemaakt in het oudroze en eentje in het licht blauw. Nu nog even bedenken wat ik er mee ga doen. In een klein lijstje...........speldenkussentje..... of heb jij nog een leuk idee? Suggesties zijn welkom. Het patroontje vond ik ergens op een blog maar kan het helaas niet meer terugvinden. Maar weet je waar je ook leuke gratis borduurpatroontjes kunt vinden? Neem eens een kijkje op de site van Steekjes & Kruisjes (klik) Onder de label "gratis borduurpatroontjes" staan hele schattige borduurtjes.

In one evening you could make a cute little embroidery like this. I made one in oldpink and light blue. Now think about what to do with them. Put them in a little frame........make a pincushion of it........or do you have a good idea? Suggestions are welcome. I found the pattern somewhere on a blog but unfortunatly can't find it back. But do you know where you also can find nice embroidery patterns for free? Have a look at the site from  Steekjes & Kruisjes (click) Under the label "freebies"you can find some very cute ones.

Maaike xx

3 opmerkingen:

  1. Leuke borduurtjes! Ja, en wat er mee te doen? Misschien een geurzakje? Of als dekje voor een jampotje? Een hanger van maken voor in de kerstboom? Leuke site trouwens, steekjes en kruisjes, bedankt voor de tip!

    x Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat moeilijk ik denk dat je er een geurzakje van moet maken!! Erg mooi gemaakt!!'

    Lieve groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan niet reageren op je nieuwe post, hoe dat kan dat weet ik niet!! Maar goed ik ben ook erg gek op rozen en het klopt dat er nog velen in bloei zijn. Bij mij aan de weg staan er nog zoveel in bloei!! Fijn weekend!!

    Groetjes Sharon

    BeantwoordenVerwijderen