zondag 28 oktober 2012

Nog een kringloopvondst........... Another thrift find

Afgelopen donderdag reed ik langs een kringloopwinkel en ondanks dat ik andere plannen had kon ik het niet laten om er even binnen te wippen. Ik had nog de hoop om er wat mooie zilveren kerstballen te vinden maar helaas. Maar mijn oog viel op een stapel oude stoofjes die wat verstopt onder een tafel lagen. De meeste waren van die strakke vierkante maar deze sprong er toch wat tussen uit ook door het handvat wat er aan zit. Helaas niet helemaal maar in goede staat (foto 1) maar het is makkelijk te repareren (foto 2). Dan nog een likje witte verf er over heen en hij mag in de vensterbank staan.

Thursday I drove along a thriftstore and alldo I had other plans I couldn't resist to have a quick look inside. Ofcourse I hoped to find some old silver baubles but no luck with that. But my eye caugth the side of a pile with old stoves hidden under a table.  Most of them were square ones but this one was different also because of the handle. It's not in good condition as you can see on picture 1 but it's easy to repair (picture 2). Now give it a coat of white paint and it's ready to be placed in my windowsill.

Maaike xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten